להתחברות

מדרש קולנוע - יום ב' בוקר

הדיון הערוך

  • עורך

    למדו את המקור: המשל מהתבואה למדו את המקור: המשל מהתבואה (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    מי המשוגע בסיפור הזה? מי המשוגע בסיפור הזה? (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    מה תפקיד הסיומת של הסיפור (הסימן על המצח)? למה הסיפור לא מסתיים בכך שהם חייבים לאכול מהתבואה המשוגעת? מה תפקיד הסיומת של הסיפור (הסימן על המצח)? למה הסיפור לא מסתיים בכך שהם חייבים לאכול מהתבואה המשוגעת? (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    במה דומה תפיסת השגעון של ר' נחמן לזו של צ'רלי צ'פלין? במה דומה תפיסת השגעון של ר' נחמן לזו של צ'רלי צ'פלין? (צפיה בדעה במקור)
  • לאונה ליטל

    שיגעון הוא בעיני המתבונן, כל אחד מהצד שלו יכול לראות את האחרים כמשוגעים. שיגעון הוא בעיני המתבונן, כל אחד מהצד שלו יכול לראות את האחרים כמשוגעים. (צפיה בדעה במקור)
  • כהן ברוריה רינת

    תפיסת השגעון בין שני המקרים היא שהייחודיות היא השגעון, כי אם אתה כמו כולם אז זה מצופה מהחברה , אם… תפיסת השגעון בין שני המקרים היא שהייחודיות היא השגעון, כי אם אתה כמו כולם אז זה מצופה מהחברה , אם אתה מתנהג בשונה מאחרים הרי אתה משוגע. אצל צ'פלין  אלה שמתנהגים כמשוגעים במפעל הם ה"בסדר" כי הם העדר - כמו כולם ומתנהגים כמצופה. אצל רבי נחמן- מי שיאכל מהתבואה המשוגעת הוא יהיה בעצם הנורמה כי הוא יתנהל כמו כולם ולכן מי שלא יאכל מהתבואה הוא המשוגע כי הוא השונה. (צפיה בדעה במקור)
  • ערן קרני

    שיגעון תלוי בזווית הראייה. כל אחד איך שבוא תופס את המציאות שיגעון תלוי בזווית הראייה. כל אחד איך שבוא תופס את המציאות (צפיה בדעה במקור)