להתחברות

מדרש קולנוע - יום ב' בוקר

הדיון הערוך

  • עורך

    מהן המשמעויות האפשריות של השם "זמנים מודרניים"? מהן המשמעויות האפשריות של השם "זמנים מודרניים"? (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    כיצד מתכתבת התמונה והטקסט הפותח של הסרט עם השם של הסרט? כיצד מתכתבת התמונה והטקסט הפותח של הסרט עם השם של הסרט? (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    למה יש בתחילת הסרט עדר צאן שועט? כיצד הוא מתקשר לטקסט הפתיחה של הסרט? מה מבטא היחס הויזואלי בין גודל… למה יש בתחילת הסרט עדר צאן שועט? כיצד הוא מתקשר לטקסט הפתיחה של הסרט? מה מבטא היחס הויזואלי בין גודל האנשים לגודל המפעלים? (צפיה בדעה במקור)
  • אושריאל דוד

    עדר הצאן שועט קדימה אל הדיר ללא סדר ומשמעת, אליו מדמה התסריטאי את עדר האנשים הדוהרים קדימה בהמולה גדולה אל… עדר הצאן שועט קדימה אל הדיר ללא סדר ומשמעת, אליו מדמה התסריטאי את עדר האנשים הדוהרים קדימה בהמולה גדולה אל המפעל, בתוך המפעל אנו רואים כמה קטן ואפסי האדם מול המכונה הענקית, עד כדי כך שהוא נבלע בה, והיא מקיאה אותו. (צפיה בדעה במקור)
  • לוי אורטל

    ההליכה אחרי העדר, בלי "לראות בעיניים", שעיטה קדימה אל עבר הפרנסה היחס בין גודל האנשים לגודל המפעלים הוא לא פרופורציונלי,… ההליכה אחרי העדר, בלי "לראות בעיניים", שעיטה קדימה אל עבר הפרנסה היחס בין גודל האנשים לגודל המפעלים הוא לא פרופורציונלי, האדם קטן, נראה מעין בורג במפעל עצום (צפיה בדעה במקור)
  • מינס מירב

    ציניות =זמנים מודרניים-העידן החדש של סרטי הקול -שוב סרט אילם ציניות =זמנים מודרניים-העידן החדש של סרטי הקול -שוב סרט אילם (צפיה בדעה במקור)
  • חפץ נעה לירון

    עדר הצאן הוא למעשה עדר האנשים שעטים לעבודה במפעל העצום,  רחב הממדים וכשהם בתוכו הם פתאום נורא קטנים כמו הברגים… עדר הצאן הוא למעשה עדר האנשים שעטים לעבודה במפעל העצום,  רחב הממדים וכשהם בתוכו הם פתאום נורא קטנים כמו הברגים במכונות, הרדיפה אחרי הכסף, הפרנסה (צפיה בדעה במקור)
  • כהן רוזן הילה

    הליכה אחרי העדר בעיניים עצומות והרדיפה אחרי הפרנסה והכסף. היחס בין גודל האנשים לגודל המפעלים הוא לא פרופורציונלי, האדם קטן,… הליכה אחרי העדר בעיניים עצומות והרדיפה אחרי הפרנסה והכסף. היחס בין גודל האנשים לגודל המפעלים הוא לא פרופורציונלי, האדם קטן, נראה מעין בורג קטן במפעל העצום. (צפיה בדעה במקור)
  • ברחד מיטל

    עדר  הצאן- היא ההליכה של האנשים קדימה לעבודה למפעל במפעל הם נראים קטנים כמו הברגים עדר  הצאן- היא ההליכה של האנשים קדימה לעבודה למפעל במפעל הם נראים קטנים כמו הברגים (צפיה בדעה במקור)
  • הודיה מרציאנו

    בעולם המודרני, החדשני אנשים רצים כמו בעדר, בלי מחשבה. האדם הוא כח קטן בתוך המפעל בעולם המודרני, החדשני אנשים רצים כמו בעדר, בלי מחשבה. האדם הוא כח קטן בתוך המפעל (צפיה בדעה במקור)
  • פינקלשטיין קרן

    אין שם שום אינדיבידואליות, האנשים קטנים ולא חשובים. המפעלים מאיימים על האנשים. הנהירה ההמונית של עדר הצאן שולל את האינדיבידואליות… אין שם שום אינדיבידואליות, האנשים קטנים ולא חשובים. המפעלים מאיימים על האנשים. הנהירה ההמונית של עדר הצאן שולל את האינדיבידואליות של האנשים. (צפיה בדעה במקור)